Чотирьохмістне купе BMW M850i має перебньорозташований 8-циліндровий силовий агрегат об҆ ємом 4,4 літри, який завдяки двом турбонагнітачам розвиває 520 к.с. та 750 Нм крутного моменту. До першої сотні автомобіль прискорюється за 3,8 секунд. Така динаміка можлива через повний привід xDrive та швидку роботу автоматичної коробки перемикання швидкостей.
Габаритні розміри нової 850i відповідають класичним представникам класу в обличчі Mercedes S-Class Coupe та Aston Martin DB11. Мускулістий кузов BMW посажений на величезні 20-дюймові легкосплавні диски, які заповнюють роздуті колісні арки. Зовнішній вигляд BMW M850i не є занадто екстравагантним, серед сучасних атрибутів ми побачили лише світлодіодні фари головного світла, а все інше як і у 90-ті має позачасовий характер.
Інтер҆ єр восьмої серії має фірмову архітектуру марки тому Ви не відчуєте великої різниці між сучасним та минулим. Звісно що може похизуватися розкішним оздобленням та функціоналом, який затмарює 8-му серію з 90-х. На відміну від попередника, нове купе обладнано надсучасним мультимедійним обладнанням під назвою iDrive. Інформаційно-розважальна система працює під власним програмним забезпеченням, а зображення виводиться на віртуальний кокпіт або на дисплей, розташований посередині торпедо.
Під час первих тестів виявилось, що BMW M850i на дорозі поводиться дуже слухняно та прогнозовано. На швидких уастках дороги, нова 8-ма серія схожа на моделі GT, але як тільки починаються повороти, купе дуже активно вписується в кожний віраж. І ще вразило те, що автомобіль дуже тихий у середині, за це окрема подяка спеціалістам з звукоізоляції.
Модель BMW M850i xDrive не дешеве купе, але воно варте своєї ціни. У європейських ділерських центрах купе вже є у продажу, а на ринок України воно потрапить весною 2019 року…